Sponsor worden?

Wil jij een bijdrage leveren aan de Santa Run 2023 in Diemen? Word sponsor! Met jouw bijdrage help je rechtstreeks kinderen van de Voedselbank in Diemen die onder de armoedegrens leven.

Goed doel: kinderen van de Voedselbank Diemen
De Santa Run 2023 is een wandel- en fun hardloopevenement voor een goed doel. De opbrengst is bestemd voor nieuwe winterkleding voor alle kinderen van de Voedselbank Diemen. Rotary Diemen kiest voor dit doel omdat afgelopen jaar meer gezinnen met kinderen zich hebben aangemeld bij de Voedselbank. Al het sponsorgeld gaat naar dit goede doel.

Hoeveel pakketten sponsor jij?
We hebben minimaal 110 kledingpakketten nodig. Een pakket kost 70 euro. In het pakket zitten: een nieuwe winterjas, nieuwe schoenen en vier cadeautjes. Kinderen kiezen zelf via een online webshop hun outfit. We werken hierbij samen met de stichting Kinderen van de Voedselbank, www.kinderenvandevoedselbank.nl . Dit is een erkende en betrouwbare partner die ervoor zorgt dat de kinderen krijgen wat ze nodig hebben.
Meer dan 110 pakketten? Dan krijgen deze kinderen ook een zomerpakket!

Sponsorpakketten
(klik op onderstaande afbeelding om als PDF te openen)

Waarom meedoen?
• Sociaal hart: je steunt kinderen uit Diemen die het financieel moeilijk hebben.
• Hart voor Diemen: je doet mee aan een lokale actie.
• Naamsbekendheid: jouw naam wordt vermeld in de communicatie (als je dit wilt).
• Betrouwbaar doel: al het sponsorgeld gaat rechtstreeks naar de kinderen via de stichting Kinderen van de Voedselbank.
• Aftrekbaar: de kosten voor sponsoring of donatie zijn aftrekbaar van de belasting.

Doe je mee?
Fijn! Stuur een mail naar: diemen@rotarysantarun.nl
Je kunt ook bellen met één van de voorzitters van Rotary Diemen: Annemies Gort (06 18631791) of Ilse Volkstedt (06 33972442).

Wil je geen sponsor worden maar wel bijdragen?
Scan de QR code en vul zelf een bedrag in. Iedere bijdrage is welkom.